quinta-feira, 24 de janeiro de 2013

Entroido ribeirao

[Agasalhamos-vos com umha música do grupo português Xutos&Pontapés]

Antes de mais, e como levavamos certo tempo sem presença neste blogue, queremos agradecer a todas as pessoas que nos apoiastes através da nossa campanha de Natal para podermos gravar o nosso primeiro vídeo-clip. A todas e todos milheiros de graças. 

Como já dixemos no seu dia, a recaudaçom tem como fim a realizaçom dum projeto audiovisual totalmente autofinanciado por Liviao de Marrao e que terá como base o nosso tema "Narco-corrido" que conta os sucessos trágicos acontecidos nas paróquias de Nogueira e Ervedeiro no ano 1931.

Assim, e graças a vossa solidariedade passaremos a gravar o tema "Narco-Corrido" no mês de fevereiro para podermos fazer quanto antes o nosso primeiro vídeo-clip, que contará com a direcçom de Alfredo Pardo Hermida de Chantada Films (ao que agradecemos desde já a sua desinteresada colaboraçom). 

No mês de março temos previsto voltar aos cenários com novos fôlegos e temas, o 29 de março estaremos em Melide no pub Gatos. Aliás, esperamos ao longo deste ano podermos dar umha nova que levamos esperando muito tempo: o nosso primeiro disco. E lembrai que Liviao de Marrao sodes vós!

Sem comentários:

Enviar um comentário

Translate

E ti saes do clube?